יום חמישי, 7 בינואר 2010

התחלות של מחשבות

כמה דברים שרצים בראש. אני לא בטוחה שאני מסוגלת לעבד אותם, הם מסתובבים שם כבר כמה ימים, מעלים בי תוגה, קצת בהלה בגלל חוסר ההבנה של מה קורה ומה גורם לזה, דכדוך כללי וצורך עז לדבר מלווה בחוסר רצון עז לדבר
מעגל מחשבות 2 ק"ג- נותרו לי 2 ק"ג להגיע למשקל שבו אני מפסיקה לשלם לשומרי משקל, שהוא גם משקל היעד שלי. אני יודעת שאלו 2 הק"ג הקשים ביותר ובראש אני מכתיבה לעצמי שלעולם לא אצליח ועכשיו בטוח אכנס למעגל של חצי למעלה חצי למטה וכלום לא יזוז. זה לא טוב, אני רואה איך המחשבה בוראת מציאות קיימת
מעגל הלבד- אני יותר אוהבת ביחד, רוצה לאהוב ולהיות נאהבת, להתרגש לקראת התחלה חדשה ואהבה חדשה. אבל מיד אני חושבת על כאב הלב, השיברון, חוסר ההצלחה בזוגיות הרצינית הקודמת. אני מנסה להבין ממה באמת אני מפחדת, מה באמת אני תוהה לעצמי. אולי בעצם אני לא רוצה להיות ביחד? אולי אני מוכנה? האם מתחת לכל אלו מסתתרת שאלה גדולה ומהותית יותר שעבודה עליה תסייע לקדם, לשנות את הלבד
מעגל הבטחון- כבר שנה וחצי שאני לא עוסקת בחינוך. כל הבטחון הלך אבד לו, ונוסף לו חוסר הבטחון הישן שאני לא יודעת מספיק, שאין לי את כל הידע הנדרש בתחומי יהדות. שאין לי מאיפה לחפש ואיך להתחיל
אולי יום אחד, אולי עם השרינקית, אולי לבד אני אצליח לפרק אותם לגורמים וכך גם להתמודד איתם טוב יותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה