יום ראשון, 9 במאי 2010

דברים שכן דברים שלא וכל מה שבינהם

לפני כשעה חזרנו משבת נעימה מאוד בצפונה הרחוק של ישראל. התחלנו את המסע בתל אביב, לו' הייתה הרצאה בשגרירות יפן, אני ישבתי בקפה גרג ליד המוזיאון ועשיתי את עצמי לומדת... אכלנו סנדוויץ בארומה, אספנו מלא הפתעות טעימות אצל מתוקה והתחלנו את הנסיעה צפונה, ו' נהג
ו' הוא נהג די גרוע. הססן, חשדן ו...יש לו מזדה דמיו- חרא של אוטו. כבר אמרתי לו פעם שהוא נהג גרוע, זו הייתה טעות איומה, ועכשיו את כל זה אני בעיקר אומרת בשקט לעצמי וקצת לכן, ובעיקר אני מזכירה לעצמי שיש דברים שממש, אבל ממש צריך לשמור לעצמי.
יש שיאמרו שהבעיות שלי עם הנהיגה של ו, היא בגלל שאני יושבת לא בכסא הנהג, לרגע אולי אטעה לחשוב שזה נכון, אבל יש כמה וכמה אנשים שלידם אני יושבת בעוד הם נוהגים , והם כולם נוהגים ונוהגות בסיידר גמור. מה לעשות, ו' הוא פשוט נהג לא משו. אני מבטיחה לא להגיד לו על זה כלום, לשבת לצידו ולשתוק, אבל, והנה האבל הגדול, פשוט לדאוג שזו יהיה אני הנהגת ולא הוא.
אני מניחה שעם הזמן יתווספו דברים חדשים לרשימה, כרגע זה שאסור להגיד לו שהוא נהג גרוע, ואסור להגיד לו שיש לו חרא של אוטו, גם אם זה אוטו שהוא קבל מההורים בהשאלה...
תחת קטגוריית הדברים שכן, כן יש מקום לדבר על סקס. תחילת השיחה תמיד מביכה אבל ההמשך נחמד, אפילו מצחיק, והתוצאה לרוב מבורכת. אבל בשביל זה צריך שתהיה פתיחות הדדית, בטחון ורצון לבדוק ולשנות. זה עוד דבר שאני מרבה להגיד לו'- שאני חשה איתו תחושת ביטחון נוסכת כל

תגובה 1:

  1. איילת שמשיה כחלחלת18 במאי 2010 בשעה 0:43

    אוי, כמה אני לא אוהבת לנסוע ליד נהגים גרועים, במיוחד אם הם בני זוג שלי. וזה שאני בעצמי לא יודעת לנהוג רק הופך את זה לגרוע יותר.

    השבמחק