יום שני, 14 ביוני 2010

ענייני חתונה 1 (בטח יהיו עוד מלא, עמכן הסליחה)

כל ענייני החתונה מתחילים לבלבל: מה כן הייתי רוצה, ומה לא, ממה לא ממש אכפת לי ואיפה ו' ביחס לכל הדברים האלו. לרוב אנחנו רואים עין בעין
שנינו מבקשים לעשות אירוע צנוע, עם מספר יחסית קטן של אנשים ללא הוצאות כלכליות מיותרות, ובעיקר בלי יותר מידי בלגן. אין לי מושג אם כתבתי כאן או לא, אבל כל חתונה, לא משנה כמה מעט בלגן יבקשו החתן-כלה לעשות ממנה תמיד יש סביבה בלגן. אם זה לא השמלה, זו הארוחה, אם לא הארוחה, המקום, אם לא המקום, התאריך ואם לא זה, יצוץ משהו אחר, אז עם כל הניסיון שלי לא לעשות מכל העניין בלגן, יוצא שיש בלגן. וכן, בהחלט דרושה יצירתיות וחשיבה מתמדת על מה נכון לנו

לכל הפרטים הלוגיסטיים גם מצטרף עול החתונה האזרחית, ככל שאני חושבת על זה יותר ככה אני מתעצבנת יותר. איזה מן דבר זה שאני לא יכולה להתחתן באורח היהודי המתאים לי במדינה היהודית שבה אני גרה? איך זה יכול להיות שאנחנו צריכים להוציא סכום ענק של 1000 יורו ואולי יותר, בשביל להיות רשומים כאן כחוק??? יכולנו לטוס לארה"ב ולהתחתן שם, אבל אין לנו ממש זמן, בין עבודת הקיץ שלי, לתיזה ומבחן גמר של ו', חזנות בחגים וסתם אי אילו 20 עבודות שעלי להגיש לאוניברסיטה ולקולג' נראה שנאלץ לבקר בקפריסין. ולא, זו לא מדינה שעניינה אותי אי פעם, סתם עוד מחנה עצורים עם מזג אוויר ים תיכוני, לחות יש לי פה מספיק וגם חומוס
טוב, אם כבר קמתי בבוקר ורצתי, וכאילו צברתי אנרגיות חיוביות למה לקלקל אותם עם כל העצבים על הממסד הדתי בישראל
בברכת 'תרגיעי מותק'
להתראות

תגובה 1:

  1. מה שחשוב זה שאתם השניים תהיו שם
    ומלאן טעימים קטנים וצבעוניים
    חיבוקילים ענקיים ותמשיכי להעמיס עינניני חתונה , מזמן לא נהנתי לקרוא בלוגים כל כך

    השבמחק