יום שבת, 9 באוקטובר 2010

ספירה ומעקב

היום כשהלכתי בגשם חזרה מבית כנסת הביתה חשבתי לעצמי שזה יכול להיות נחמד לעקוב אחר כמה ימי גשם יש לנו בחורף המצחיק שלנו...חשבתי על הבלוג כמקום ראוי לעשות זאת אבל ברור לי שאחרי שלושה עדכונים יעלם לו החשק, בינתיים אני עוקבת ביומן.
חוצמזה שמפברואר אני לא כאן, ויש אומרים שמרץ הוא החודש הגשום ביותר.

ביום שישי שאלה אותי חברתי ל' האם כבר ספרתי עוד כמה ימים אני נוסעת ליפן לבלות 10 ימים עם אישי האהוב. אני לא מעזה לספור ימים פן יראה לי הרבה יותר מידי. ספרתי שבועות. נותרו לי עוד 8. במקום מסויים אין לי שום ספק שאשרוד אותן, במקום אחר, בא לי לברוח מכאן הישר ליפן. לקפל את הבית, לקפל את החיים ולהיות עם אהוב ליבי. לעולם לא הייתי מרשה לעצמי וגם לא ארשה לעצמי לעשות דבר כזה. קצת חבל שכך.
את שמונת השבועות הבאים אשרוד, אין ספק שאשרוד, השאלה מה יהיה המחיר. אם לבחור שפה חיובית אני מבקשת שהמחיר יהיה ירידה במשקל ומילוי הזמן בעשיית מטלות.
כמו שאמרתי בדרשה שנשאתי בחתונה- כששנה שעברה בחרתי יומן לבן עם ציורים שמחים קיוויתי שזה ישנה קצת את המזל, או את התפיסה שלי את המזל- ואכן קרה משהו גדול ומיוחד. גם השנה קניתי יומן לבן עם ציורים נחמדים, אולי הרוח החיובית משנה שעברה תמשיך קצת, במינון סביר גם לשנה הנוכחית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה