יום חמישי, 10 בדצמבר 2009

אירועי קו התפר

כבר כתבתי כאן שאני גרה בשכונה שנהנת לקרוא לעצמה מעורבת, אני לא בטוחה שציינתי שאני גרה בבית האחרון בשכונה וברחוב הקיצוני ביותר. מג"ב, משטרה ושאר כוחות הבטחון הם דבר שבשגרה.
הערב כשיצאתי להביא רדיאטור מחברה, היו 3 אמבולנסים, המון רכבי משטרה ומג"ב שני בניינים למעלה ממני. כשחזרתי התמונה הייתה די דומה מינוס האמבולנסים... הוצאתי את הרדיאטור מהאוטו, חציתי את הכביש ושאלתי שוטר, מה קרה? התשובה הגאונית שלו הייתה: כלום. לרגע שקלתי להגיד לו: "בוא נסכים ששנינו אנשים אנטלגנטי, ושנינו יודעים שכמות כזו של משטרה לא מתרכזת במקום אחד כי לא קרה כלום". אבל הרדיאטור היה כל כך כבד שחייכתי והלכתי. אני מצטערת שלא אמרתי לו את זה, אבל הרבה יותר מצטערת שלא אמרתי לו: אז אם לא קרה כלום, אתה יכול לעזור לי לסחוב ת'רדיאטור הביתה??? אני לא טובה בלנצל את הסביבה לטובתי...
מחר בבוקר נברר מה קרה כאן, אולי בשעה 05:30 יש שוטרים אנטלגנטים יותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה