יום שבת, 12 בדצמבר 2009

עדכונים עדכונים עדכונים

ב 05:30 לא היה אף שוטר בשטח...כנראה שכשמדובר בשוד אפשר לחזור לתחנת המשטרה מוקדם יותר שהרי אם היה זה אירוע לאומני הם היו נשארים עוד שעות רבות. מה שכן היה ב 05:30 זה הרבה חושך, קצת שקט והרבה אפשרות לחשוב על שליטה.
והפעם שליטה על אכילה מסודרת לשבוע הקרוב. חנוכה לא מהווה אתגר בגלל הסופגניות- הן לא ממש טעימות. אני יותר מוטרדת משאר המטעמים והממתקים שמלווים את הסופגניות במגוון המסיבות שאליהן הוזמנתי (בדיוק שתיים...) במהלך כל הריצה שיננתי לעצמי מנטרה שאני יכולה לשלוט בכל מה שאני בוחרת לשלוט בו ושאני יכולה להחליט מראש מה יקרה ולהתאים את עצמי- והערב אני מוסיפה למנטרה שלי את היכולת לסיים את הסמינר במהלך השבוע- כלומר, עד יום שישי שיהיה כתוב ומוכן לביקורת קריאה של אדם אחר.
לא עוד הרבה מצפה לי השבוע. הדבר המרגש ביותר, וגם הוא מורכב ודורש זהירות, ובדיקות מציאות חוזרות ונשנות ובעיקר שיחה עם חברים (ולא רק עם עצמי) הוא יום רביעי שסוף סוף חוזרים ללמוד עם מרצה שהייתה חולה כבר 3 שבועות ושבשיעור שלה יש את ל' החמוד.
השבוע הזה יהיה פורה, נחמד לדעת שבזכותי הוא יהיה פורה. מחר בבוקר נסדר את הלו"ז ונתחיל לעבוד
לילה טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה