יום ראשון, 28 בפברואר 2010

לי???

אתמול חטפתי על הראש מחברה יקרה עד מאוד,ל'. היא שאלה אם אני שמחה? אם אני יודעת להיות שמחה?
יש לנו ויכוח קבוע בנושא השמחה. אני טוענת שאני יודעת להיות שמחה, רק שזה לא קורה הרבה. היא טוענת שאני לא יודעת להיות שמחה, אני לא יודעת שטוב לי ושדווקא זה קורה הרבה. האמת נמצאת איפה שהוא באמצע.
אני מאמינה ברגעים קטנטנים של אושר שמבליחים לרגע לשמי העולם. פעמים רבות אני מפספסת אותם.
הפעם, עם הצטרפותו של ה' לחיי, אני שמחה, רגעי שמחה מהנים ביותר.
אבל, אני כל הזמן חושבת איך זה קרה לי ולא לחברותי האחרות? או איך זה קרה לי עכשיו ועדיין לא קרה להם? האם יכול להיות?
אני מזכירה לעצמי שלמרות הצורך העז שלי בחוקים, במסגרות, בשרשרת ברורה של מה קורה ואיך, החיים מורכבים הרבה יותר, הרבה יותר. לכל אחת ואחת קורים דברים אחרים בזמנים אחרים. וכמו שאני מזכירה לעצמי כל יום: הסיפור שלי הוא שלי, אי אפשר ולא צריך להשוות אותו לסיפורים של אחרים. הפיתוי גדול אבל מסוכן ובעיקר מיותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה