יום שבת, 22 בינואר 2011

דברים מפעם

אחרי שלפחות חודש וחצי לא הייתי בשבת מחוץ לירושלים נסעתי להורים. הם לא היו בבית רק הקטנים (שכבר לא כל כך קטנים, 20 ותייכף 18) היה מאוד נעים, נחמד ורגוע. ע' היא הקומונרית של המשק והחליטה השבת לדבר עם הילדים על קהילה. היא חיפשה את הספר 'אליעזר והגזר' ומאחר ולא מצאה, הצעתי לה את 'דירה להשכיר'.  כמובן שזכרתי את דירה להשכיר רק בגלל שלפני מספר ימים מצאתי מדבקה של 'השכנים טובים בעיני' שנכתב בקשר להשכרת דירות למוסלמים, ומאז אני מתלבטת אם להדביק או לא, שהרי אני נוסעת עוד מעט, והאוטו נשאר אצל המשפחה הימנית שלי, וגם ככה קשה להם עם מדבקת הקו-איקזיסט שלי ...
בכל מקרה הקטנה החליטה להמחיז את הסיפור ואני עליתי לבויידם להביא תחפושות. בדרך נתקלתי בארגזים שלי ששמתי בבית בקיץ 2005, לפני שנסעתי ללונדון. במשך 3 שעות עברתי על הכל, זרקתי מערכי הדרכה וכל מיני עזרים מימי הצבא הלא עליזים בכלל, ומכתבים מהתקופה שגרתי בחו"ל. במהלך החיטוטים נתקלתי בשקית יומנים. לא היה לי אומץ לקורא בהם. הרגשתי שאם אקרא בהם ארגיש שהייתי מפגרת. מצד שני, אם הייתי יודעת אז, איפה אהיה היום, היומנים לא היו נכתבים.
אולי בחיטוט הבא אקרא בם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה