יום שישי, 31 בדצמבר 2010

מסתבר שאני אישה

היום הבנתי שביום שני, יב תשרי, 21.9 הפכתי לאישה. עד אז הייתי נערה. ככה לפחות טען המוסכניק בפני מזכירתו. הנה הציטוט המדוייק: "הנערה הייתה כאן ביום רביעי, בעצם, את כבר נשואה? אהה, אז האישה הייתה כאן ביום רביעי" ....

השבוע הנוראי הזה מגיע לקיצו. קניתי יותר מידי עוגות וממתקים וסמבוסק אחד (כמה חבל שלא קניתי עוד כי הוא היה טעים מאוד...) ביום רביעי המחשב תוקן בעבור סכום לא נוראי של 450 ש"ח. היום,יום שישי,  האוטו יצא מהמוסך. עלות הטיפול הכוללת הייתה 6900 ש"ח מתוכם אני שלמתי רק 2100 ש"ח.יש מים חמים, והרדיאטור עובד, יש חלב ויש ערמות של מאמרים לקרוא ועבודה לכתוב עד יום ראשון בבוקר

מהחרא שהיה השבוע אפשר רק שיהיה טוב יותר עד החרא הבא 

תגובה 1:

  1. למי אני מתגעגעת יותר לסמבוסק או לנערה הזו הכותבת על סמבוסקים
    כרגע אני לפני צהריים אז זה לא ממש פייר
    מתה עלייך ועל תיאורי היום יום הנוסקים לגבהים חדשים
    העיקר שיהיה קצת סום סום מלמעלה

    השבמחק