יום שישי, 16 ביולי 2010

מחשבות במקלחת

נכנסתי להתקלח כדי לנסות לנקות מעלי את הגועל שאני חשה (שזו די שטות כי אני שונאת להתקלח, אז למה שמשהו שאני שונאת לעשות ייסע בסילוק תחושת הגועל ששורה עלי)ממש השתדלתי לבכות ולנסות להבין איך זה יכול להיות שבעצם זה רק שבוע שאני לא רצה, ורק שבועיים שאני אוכלת כמו עגל לפיטום, וכבר מרגישה כל כך , אבל כל כך זוועה. שמנה מכוערת טפשה דפוקה חסרת כל יכולת שליטה על החיים שלי ששוכחת לקחת את הכדורים שיכולים לעזור לה...
לא ממש הצלחתי לבכות ובין השמפו למרכך חשבתי על זה שיאללא צריך להחזיר את תחושת השליטה, הרי התחושה הזו, שאני שולטת במה שקורה לי (עלק...) גורמת לי מיד להרגיש טוב וכל השאר מסתדר אט אט
הבנתי שזה שלא לקחתי כדורים יומיים השבוע לא באמת שיבש לי את הכימיקלים. אלא שמה שהשתבש הוא שלא ישנתי כראוי, שנתתי לעבודת קיץ הארורה הזו להשתלט לי על החיים, ששכחתי לשים את עצמי בראש הרשימה.
זה לא ממש שיפר לי את מצב הרוח, אני עדיין מרגישה כל מה שהרגשתי לפני שעתיים רק שעכשיו אני יודעת שמספיק...וכבר נחלתי הצלחה קטנה. שוחחתי עם ל' על מה להביא להם מהמכולת של ה 24 שעות, פתאום היא אמרה שאולי כדאי שארים טלפון ל ל' השנייה לשאול אותה אם היא רוצה שאקנה לה משהו כי היא מסתבכת עם עצמה במה לקנות למשפחות שאליהן היא הולכת...אמרתי לה לא, שכרגע זה לא אפשרי מבחינתי, גם ככה כבר עמוס לי מידי. אמרתי לה ש ל' השנייה (שממנה אני מנסה להתרחק כבר הרבה זמן) תסדר לבד. לי אין מסוגלות לטפל גם בה עכשיו...יאללא, שבת שלום

תגובה 1:

  1. השארתי תגובה שנעלמה ) :
    מוזר.
    מקווה שהמצב שלך ישתפר ותרגישי טוב יותר.

    השבמחק