יום שלישי, 27 ביולי 2010

משובים חיוביים

נו שלום
ביום ראשון היו לי כמה משובים חיוביים על החיים, העבודה, הלימודים. קבלתי ציון גבוה בעבודה שהגשתי לקורס מבוא לתרבות, לא ממש הייתי בקורס, אבל הוא עסק בדברים שאני יודעת לכתוב עליהם- תמיד נעים לקבל ציון גבוה
הייתי בראיון עבודה לקורס נתיב, קורס ראשוני לחיילים שאינם יהודים על פי ההלכה האורתודוקסית. היה ראיון טוב, אבל מעבר להיותו ראיון טוב הוא היה מעניין, אפשר לי שוב לתרגל בקול את אמונותיי, את התהליך שנראה לי נכון לעבור וכו'.. בהחלט יכול להיות שלא אתקבל אבל אני מניחה שזה יהיה בגלל פרטים טכניים- הם מחפשים מורה לשנה או שנתיים ואני יכולה להתחייב רק עד פברואר... אני לא יודעת אם בא לי להתקבל או לא, מצד אחד בא לי להמשיך בעבודה מינורית של מיון שליחים, מצד שני, אני יודעת שאני חייבת לאתגר את עצמי ללמד כיתה, ללמד חומר על הרצף, לבנות שיעורים. אלו הדברים שמהם אני מפחדת, אותם דברים שאני רוצה לעשות וחוששת להיכשל בם...
והמשוב האחרון היה מאחד הפסיכולוגים שלימד אותנו בסמסטר א בקולג'. השיעור היה שיעור ליווי רוחני, סביר להניח שכתבתי עליו כאן כמה דברים, המטלה הייתה לכתוב את החזון הרבני שלי. המשוב שלו על הקורס היה נפלא ומרגש מאוד, והמשוב על החזון היה מדויק, מועיל, מלמד ומכוון. השיעור הזה, של ליווי רוחני, היה אחד השיעורים הטובים ביותר שהיו לי בשנתיים האחרונות, והמורה היה אחד המורים הטובים ביותר שהיו לי בחיים. כשחשבתי על לימודי רבנות, על מורים כאלו חשבתי. מורים לאורך הדרך ולאורך החיים

2 תגובות:

  1. את לומדת לימודי רבנות?
    אפשר שנשים ילמדו דבר כזה בארץ?
    כמה נדיר למצוא מורה שאפשר להעריך ולקחת אתך הלאה, לצערי לא זכיתי ) :

    השבמחק
  2. הי
    באמת נדיר למצוא מורה לקחת לדרך, לשמחתי פגשתי כמה כאלו במהלך השנים.
    אני לומדת בתוכנית הישראלית להסמכת רבנים של התנועה ליהדות מתקדמת בישראל (רפורמית) גם התנועה הקונסרבטיבית מסמיכה נשים. אנחנו לא מוכרות על ידי הרבנות הראשית לישראל, אבל גם הגברים שמוסמכים איתנו אינם מוכרים ברבנות....

    השבמחק